Walk-the-Talk: Når mål skal nås

Uttrykket Walk-the-Talk betyr å handle som man sier. Randi Skaug kan én ting – å gjennomføre. Denne kompetansen har hun samlet i en velprøvd, enkel og kraftfull metodikk. Den er egnet for medarbeidersamlinger, ledersamlinger, selgersamlinger og kickoff.

Walk-the-Talk er en metodikk som aktiviserer selskapets medarbeidere, synliggjør selskapets ledelse og tydeliggjør selskapets retning og prioriteringer. Slik blir mål og strategi til initiativ og engasjement.

Naturen brukes som møterom. Dialog brukes som arbeidsform. Det kan være opptil 150 deltakere.

En garantert energifylt opplevelse som huskes og virker konkret over tid.

 

Noen referanser: (høyeste score er 6 )

2012 Statoil Troll A: 5,3 og 5,5. Hovedverneombudet: “Den beste samlingen jeg har vært med på.

2012 Statoil Troll B: 5,5 og 5,5.

2012 Jernia Gruppen: 5,2.

2011 Hønefoss Sparebank: 5,5.   I form for fremtiden –  “En utrolig start”. Hensikt: Å kundeorientere banken for fremtiden

2011 Statoil Åsgard A: 5,4 .  ”Gleder oss til neste samling.” Hensikt: Forbedre arbeidsmiljø ytterligere.

2010 Klart Svar: 5,5 . “Inspirerende!” Hensikt: Samles om salgsmål

2010 Statoil Heidrun:  5,3 og 5,5. “Beste samling noensinne”. Hensikt: Trene på verdier.

2005-2009 SAP Norge: Fra 5,1 til 5,7. “Stø kontroll på konsept og detaljer.” Hensikt: Skape overskudd internt.

2006 HP Norge: 5. Hensikt: Inspirere til å nå ennå høyere mål

2006 BAMA Data: 5. Hensikt : Kunderette IT-avdeling

2006 Norges Handels-og sjøfartstidende help desk: 5,3. Hensikt: Konfliktløsning og arbeidsmiljøtiltak